relaxační a vzdělávací centrum


Pár řádek z historie 

Relaxační centrum Oáza klidu založila 13. dubna 2004 paní Libuše Choloniewská.

Po dobu jednoho roku se sama věnovala pouze výkladu karet a numerologii v jedné pronajaté místnosti.

Prvního zaměstnance centrum přijalo v dubnu roku 2005. Od té doby se rozšířila činnost o poskytování masáží, kosmetiky, pedikúry, pořádání přednášek, besed, kurzů, fyzické i duševní cvičení, relaxační pobyty.

Od roku 2005 se centrum zabývá také službami v oblasti financí, vedení účetnictví pro firmy a poradenstvím v tomto oboru.  

V současné době se specializujeme na tři základní obory činnosti:

1) péče o zdraví klientů - jak fyzické, tak duševní

2) péče o klienty v oblasti financí - koučing, pozitivní programování hojnosti, pro firmy vedení účetnictví, mzdové agendy, poradenství

3) vzdělávání -  kurzy pro školy, veřejnost, přednášky, besedy

 

Filozofie firmy

Základní filozofií majitelky centra je motto: ,,Každý člověk má právo být zdravý a šťastný.“ 

Dodržujeme Desatero Oázy klidu pro dosažení maximální spokojenosti našich zákazníků.

 Desatero Oázy klidu:

  1. děláme vše, co je v našich silách, aby náš zákazník dostal za své peníze odpovídající hodnotu, kvalitu a uspokojení
  2. na prvním místě je spokojený zákazník, ne výnos, který vznikne z provozu centra
  3. zákazníkovi věnujeme vždy potřebný čas na každou proceduru, bez čekání a beze spěchu
  4. neustále zlepšujeme lidský faktor v našem podnikání, absolvujeme školení, kurzy a tréninky
  5. sledujeme nejnovější trendy v našem oboru a předáváme je hned zákazníkům
  6. spolupracujeme s lékaři, kouči a ostatními zkušenými kolegy z různých oborů
  7. veškeré služby a výrobky, které používáme a doporučujeme zákazníkům, máme sami na sobě vyzkoušené
  8. dodržujeme stoprocentní diskrétnost a snažíme se, aby se každý zákazník u nás cítil jako doma
  9. sami sebe udržujeme v dobré kondici, abychom mohli pomáhat dále
  10. z každé procedury věnujeme část peněz na dobročinné účely nebo na rozvoj kvality péče o klienty

Zákazníkům je k dispozici recepce, kde si mohou při kávě či čaji posedět a konzultovat navzájem své dojmy a zkušenosti.



© Práva vyhrazena www.levne-stranky.cz